Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /usr/home/gertrem8/domains/pzl.waw.pl/public_html/wp-content/themes/mts_daily/includes/class-daily-scripts.php on line 142 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /usr/home/gertrem8/domains/pzl.waw.pl/public_html/wp-content/themes/mts_daily/includes/class-daily-scripts.php on line 142

Czym jest CTA?

CTA to skrót od call to action, czyli wezwanie do działania. W marketingu CTA to element, który skłania użytkowników do podjęcia określonej akcji (np. zapisania się do newslettera, kliknięcia w przycisk itp.) CTA jest zazwyczaj połączone z innymi elementami, które zachęcają widzów do podjęcia działania (np. słowa lub zdjęcia).

Zamiast być abstrakcyjną koncepcją, CTA są namacalnymi rzeczami, z którymi można coś zrobić. Termin „CTA” odnosi się również do całego zestawu działań podejmowanych przez odwiedzających Twoją witrynę – działania te są zwykle określane przez wezwania do działania, które umieszczasz na swojej stronie.

Na przykład, jeśli prowadzisz bloga, możesz mieć listę przycisków call-to-action na górze każdego postu. Te przyciski mogą mówić takie rzeczy jak: „Czytaj więcej”, „Dodaj do ulubionych” i „Udostępnij”. Jeśli ktoś kliknie na jeden z tych przycisków, to znaczy, że wykonał CTA. To samo dotyczy stron internetowych: kliknięcie w przycisk „Skontaktuj się z nami” może być CTA.

Powinieneś być świadomy, że nie każde słowo czy obrazek na Twojej stronie jest koniecznie CTA. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://writtedly.pl/ .